Colaborações do amigo "Sakasa"

Dúvidas ou problemas em geral na área gráfica do seu Epidemic Linux.
PauloCreto
Epidemic Administrador
Contato:

Colaborações do amigo "Sakasa"

Mensagempor PauloCreto » Qua Nov 28, 2012 7:56 am

Bem meus caros companheiros e amigos do Portal, Fórum Epidemic GNU/Linux, como bem sabem eu particularmente tenho grande admiração artistica dos trabalhos do companheiro Sakasa que tem seu site podendo ser visitado no link http://vedgoo.com/ e em contato com o mesmo ele certamente em resposta se prontificou em ajudar na parte gráfica do Epidemic.
Porém todos temos nossas prioridades e ele mantem o site e suas artes que acredito ser a grande paixão, enfim em email disse que sempre estará colaborando com o Epidemic e aqui estão suas obras iniciais e resposta sobre sua presença aqui (que também entendo que quando der ele aparece mas também disse ter o problema maior que é nosso idioma):

Album Epídemic

E alguns videos do Epidemic que ele mantem em seu site: http://vedgoo.com/staticpages/index.php ... mic-Videos

Bem vindo ao Epidemic Linux Sakasa e muito obrigado.

=========================

Well my dear friends and fellow Portal, Forum Epidemic GNU / Linux, as you know I have great admiration particularly artistic works of fellow Sakasa you can have your site http://vedgoo.com/ be visited on the link and in contact with the same answer he certainly volunteered to help at the graphical Epidemic.
But we all have our priorities and it keeps the site and its arts which I believe is the great passion, finally said in email that always will be collaborating with the Epidemic and here are their early works and answer about his presence here (they also understand that when you give but he also said it appears the biggest problem is that our language):

Album Epidemic

And some videos of the Epidemic that he keeps on his website: http://vedgoo.com/staticpages/index.php ... mic-Videos

Welcome to Epidemic Linux Sakasa and thank you.

T+
Creto kde-look1 kde-look2
São Caetano de Odivelas - Soure/Ilha do Marajó - Pará
Não basta conquistar a sabedoria, é preciso usá-la. (Cícero)
Imagem
Sakasa
Epidemic Usuário

Re: Colaborações do amigo "Sakasa"

Mensagempor Sakasa » Qua Nov 28, 2012 10:00 am

Hello and I want to introduce myself. My cyber name is Sakasa

Hope everyone here is full of health and with the company of happiness.

I am a new members brought really here by one of your members user name: Paulo

Paulo has Expressed how great it is this forum and how user friendly it is.

Paulo has being a great guy that asked me to join in. Paulo wants to give much more to this community as I have experience it, in knowing him through out gnome-look.

Guys like Paulo are full of energy and want to help Epidemic Linux OS. I saw so much energy put to Epidemic Linux from Paulo and at the same time ( What a nice Guy) that I also decide to put my little Grain of sand on the OS.

Next I turn, and Saw Epidemic Linux using one of the art work I made. It caught me by surprise and I knew some how this had to come from Paulo.

Well, anyway, Yes letting you know that from my part I will continue do so as best as I can within my limitations more Epidemic Linux Wallpapers art and any other possible things I can do throught out the Internet.

I ask to excuse me from not being able to speak portuguese but understand a little because I speak Español and English. I guess within these limitations from my part I will try my best.

I am glad to be here with you guys, such a nice OS, nice community and a thanks specially to Paulo for being so such a special guy.

Always feel free and best wishes to all of you.

Sincerely, Sakasa

Portuguese with Google Translate:. Português com o Google Translate

Espero que todo mundo aqui está cheio de saúde e com a empresa de felicidade.

Eu sou um novos membros trouxeram realmente aqui por um de seu nome de usuário membros: Paulo

Paulo expressou o quão grande é este fórum e como amigável que é.

Paulo tem de ser um cara grande, que me pediu para juntar-se dentro Paulo quer dar muito mais a esta comunidade como já experimentamos, em conhecê-lo através de fora gnome-look.

Caras como Paulo está cheio de energia e querem ajudar Epidemia Linux OS. Eu vi tanta energia posta à Epidemia de Linux a partir de São Paulo e, ao mesmo tempo (o que um cara legal) que eu também decidir colocar meu grãozinho de areia na OS.

Em seguida eu virar, e Saw Epidemia Linux usando um da obra de arte que eu fiz. Ele me pegou de surpresa e eu sabia que de alguma forma isso tinha de vir de São Paulo.

Bem, de qualquer maneira, sim deixá-lo saber que da minha parte vou continuar a fazê-lo da melhor maneira que eu puder dentro das minhas limitações mais Epidemia Linux arte Wallpapers e quaisquer outras coisas possíveis que eu possa fazer durante todo o Internet.

Peço que me desculpe por não ser capaz de falar português, mas entender um pouco porque eu falo Español e Inglês. Eu acho que dentro dessas limitações de minha parte vou tentar o meu melhor.

Estou feliz por estar aqui com vocês, como um bom OS, comunidade agradável e um agradecimento especial a Paulo para ser assim um cara tão especial.

Sempre sinto vontade livre e melhor para todos vocês.

Atenciosamente, Sakasa
Most important action is that one, that it is Conscious about Nature.
corrosiontears
Epidemic Usuário
Contato:

Mensagempor corrosiontears » Qua Nov 28, 2012 11:17 am

Thank's to come in my friend! :D
Imagem
atf
Desenvolvedor
Contato:

Mensagempor atf » Qua Nov 28, 2012 11:33 am

Com o Sakasa e o Paulo (creto) o Epidemic pode até não decolar mas, vai ser o "GNU/Linux" mais bonito do planeta.

Sakasa. ¿Dónde estás?
atf
LinuxUser#142898
Sakasa
Epidemic Usuário

Mensagempor Sakasa » Qua Nov 28, 2012 12:20 pm

corrosiontears escreveu:Thank's to come in my friend! :D

Thank you.

Best Regards.
Sakasa
Epidemic Usuário

Mensagempor Sakasa » Qua Nov 28, 2012 12:25 pm

atf escreveu:Com o Sakasa e o Paulo (creto) o Epidemic pode até não decolar mas, vai ser o "GNU/Linux" mais bonito do planeta.

Sakasa. ¿Dónde estás?

(Traduz Google)

Bem muito obrigado, mas talvez Paulo, mas tão longe de mim eu vou fazer o que posso dentro de minhas limitações ..

Muito obrigado!

Well thanks so much but maybe Paulo but as far from me I will do what I can within my own limitations..

Thanks so much!
PauloCreto
Epidemic Administrador
Contato:

Mensagempor PauloCreto » Qua Nov 28, 2012 3:45 pm

Grato Sakasa pela visita e colaboração mais uma vez. Bem gente é isso ai, eis o homem dos trabalhos gráficos que tendo pelo menos fazer parecido ;) e dentre essas obras já poderia ser feita um pacote para uma próxima versão, ou quem sabe com um totalmente a lá Paulo :lol:

============

Sakasa grateful for the visit and cooperation again. Well folks this is it, this is the man of graphic works that do like having at least ;) and among these works could already be a package for an upcoming version, or maybe a completely Paulo there :lol:

T+
Imagem
Bequimão
Epidemic Administrador

Mensagempor Bequimão » Dom Dez 09, 2012 4:23 pm

Hi Sakasa,

You are welcome! Thanks for the effort to join our forum! It is really great artwork. The name Epidemic and the logo inspired a true artist. As a cience fiction fan, I immediately adopted "Golden World" for my Debian wheezy KDE.

Thanks, and waiting for more,
Bequimão
Windows é chato, Linux não funciona.
Sakasa
Epidemic Usuário

Mensagempor Sakasa » Seg Dez 10, 2012 4:54 am

Bequimão escreveu:Hi Sakasa,

You are welcome! Thanks for the effort to join our forum! It is really great artwork. The name Epidemic and the logo inspired a true artist. As a cience fiction fan, I immediately adopted "Golden World" for my Debian wheezy KDE.

Thanks, and waiting for more,
Bequimão

Thanks to you for all the beauty of your comments. Glad the walls are useful some how. Thanks for the comments and most important for taken the time to do so.

Best Regards,
jamesbenedito
Desenvolvedor

Mensagempor jamesbenedito » Dom Dez 16, 2012 5:00 pm

Hi Sakasa,

First of all, thank you for these wonderful wallpapers.

http://vedgoo.com/mediagallery/album.php?aid=243

They certainly have contributed to increase the popularity of our project which is a brazilian linux distribution developed in a community way.

I hope you will allow us to use some of them as the default theme of the next versions of Epidemic.

PS.: Paulo and atf are right when they say that Epidemic might not even take off, but with this great artistic works, let's create the more beautiful linux distribution of the planet.

Cheers,
James.
Imagem
Sakasa
Epidemic Usuário

Mensagempor Sakasa » Ter Dez 18, 2012 3:20 am

jamesbenedito escreveu:Hi Sakasa,

First of all, thank you for these wonderful wallpapers.

http://vedgoo.com/mediagallery/album.php?aid=243

They certainly have contributed to increase the popularity of our project which is a brazilian linux distribution developed in a community way.

I hope you will allow us to use some of them as the default theme of the next versions of Epidemic.

PS.: Paulo and atf are right when they say that Epidemic might not even take off, but with this great artistic works, let's create the more beautiful linux distribution of the planet.

Cheers,
James.

James what can I say? Of course that is why I made these so it is share through out your community. Whatever wallpaper is made there you can feel free to use these for what ever good purpose. About Epidemic Linux, it looks promising and by will, will be.

You are totally correct with art Beauty, it is the first perception of the human being and opens up more the will to proceed knowing about an OS. I do not consider myself or will ever consider myself a great artist with all respect. What I do as art is because I belief in the total freedom of Open source and more important than that is to know the poorest person in the world can have access to any Linux OS, the art I make, etc... and that is where the total Beauty is.

What a wonderful world will be without the need of money... Thanks so much for the beauty of your comments and Happy Holidays for all of the members here.

PS: I am sorry about the little delay to respond..
PauloCreto
Epidemic Administrador
Contato:

Mensagempor PauloCreto » Ter Dez 18, 2012 7:38 am

Sakasa escreveu: I do not consider myself or will ever consider myself a great artist with all respect. What I do as art is because I belief in the total freedom of Open source and more important than that is to know the poorest person in the world can have access to any Linux OS, the art I make, etc... and that is where the total Beauty is.

What a wonderful world will be without the need of money... Thanks so much for the beauty of your comments and Happy Holidays for all of the members here.

Hi Sakasa,

:lol: To underscore that this friend can be, but one thing is certain her art serves as stimulus for beginners GIMP and Inkscape as Paul (Creto) here.

Happy Holidays to fellow Vedgoo.com; kde-look.org; gnome-look.org and xfce-look.org.

T+ = Bye
Imagem
Sakasa
Epidemic Usuário

Mensagempor Sakasa » Ter Dez 18, 2012 2:06 pm

Paulo escreveu:
Sakasa escreveu: I do not consider myself or will ever consider myself a great artist with all respect. What I do as art is because I belief in the total freedom of Open source and more important than that is to know the poorest person in the world can have access to any Linux OS, the art I make, etc... and that is where the total Beauty is.

Hi Sakasa,

:lol: To underscore that this friend can be, but one thing is certain her art serves as stimulus for beginners GIMP and Inkscape as Paul (Creto) here.

Happy Holidays to fellow Vedgoo.com; kde-look.org; gnome-look.org and xfce-look.org.

T+ = Bye
Thanks champion for your kindness. Best Regards,
PauloCreto
Epidemic Administrador
Contato:

Mensagempor PauloCreto » Sáb Dez 29, 2012 5:12 pm

Pacote de wallpaper para o Ice Diamond II instruções de instalação:

1 - Entre no diretório onde está o arquivo "IceDiamondII-KDE-Wallpaper.tgz" abra o terminal logue-se como "root" e:

Código: Selecionar todos

tar -xzf IceDiamondII-KDE-Wallpaper.tgz -C /usr/share/wallpapers

Para testá-lo, precisamos clicar, com o botão do lado direito do mouse, na área de trabalho, escolher a opção Configurações de exibição de pastas, selecioná-lo na janela do aplicativo e clicar no botão OK.

Link para download

"Pacote com os devidos créditos ao Sakasa"

T+
Imagem
PauloCreto
Epidemic Administrador
Contato:

Mensagempor PauloCreto » Qua Abr 10, 2013 8:38 am

Mais um belo wallpaper do Sakasa

Image

T+
Imagem

Voltar para “Ambiente Gráfico, Design e Screens”